štvrtok 22. apríla 2010

Bláznivý štvrtok...

Dnešný deň bol veľmi bláznivý a hektický... v škole som bola síce iba veľmi krátko(mala som iba 5 hodín), hneď ako som dorazila domov sa ten kolotoč spustil. Hodila som tašku do kúta, prezula topánky pretože do školy chodím v teniskách (ktoré síce neznášam, ale keď je niekto lenivý sa prezúvať čo už s ním), a utekala som sa najprv najesť k tatinovi do reštiky a hneď odtiaľ šprintom ku krajčírke u ktorej som si dala šiť baletnú sukňu, tá ma s príchodu iba vytočila lebo mi sľúbila že už dnes bude hotová a keď som prišla celá šťastná tak mi oznámila že nemá biely tyl !!! Viete prečo som si dala šiť sukňu ku krajčírke a nespravila som si ju sama..??.. aby som nemala zbytočné starosti s tým kde zohnať tyl a tak, ale aj tak ma to neobišlo.. :D:D... na porazenie.. tak som ešte asi dve hodinky behala hore dole po galantériách a hľadala ten tyl ktorý by sa mi páčil. CHVALABOHU som ho aj našla ale už som nemala najmenšiu chuť ísť späť, takže mi tyl leží doma na poličke.

Takto niako by mala vyzerať tá sukňa kvôli ktorej toľko nervov jediný rozdiel bude že má byť snehobiela.

Popri tomto všetkom som sa mala stihnúť učiť aj niake prírodopisné keci čo ma totálne nebavia a namiesto toto sedím s notebookom na kolenách vypisujem na blog a čítam anglický internetový Vogue. Jediná pozitívna správa na dnešnom ulietanom dni je tá že je štvrtok a už len zajtra a je víkend na ktorý sa nehorázne teším...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára