štvrtok 29. apríla 2010

Konečne to pravé :)

Dávnejšie som čítala na niakej stránke, mám taký pocit že to bol Stajl niečo o lacnej kozmetike z drogerky. Neviem ako vy ale ja som toho názoru že aj táto kozmetika môže byť dobrá, teraz mám na mysli šampóny Schauma Straight & Glossy pre uhladenie a lesk.

S potešením musím skonštatovať že tak dobre ako tieto šampóny mi už dlho nič nesadlo. Pre moje stále rozlietané neposlušné a jemné vlasy je naozaj umenie nájsť dobrý šampón, nie to ešte kondicionér. Moje vlasy by už vedeli čo to porozprávať o všetkom čo som na ne natrela.. dlho som sa držala toho pravidla čo ja drahé to je aj dobré.. ale čo by. Nič také sa mi neosvedčilo. Najväčším sklamaním bol všetkými ospevovaný Syoos po ktorom som mala vlasy len splacnuté a mastné.. bleff.. Tažke konštatujem že som oficiálne odhodila všetky predsudky z kozmetiky z drogérie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára