štvrtok 29. apríla 2010

Čím by som začala..

aháá už viem.. začnem tým že mám ťažké srdci na všetkých "štýlových" slovenských teens, ak považujete za štýlové mať na sebe stále džínsy a "hip-hoperskú" mikinu s kapucňou a veľké tenisky kt. si nazývajú BOTY.. ja tomuto štýlu raz nepochopím. Viem že asi nie som jediná bloggerka ktoré sa do takýchto ľudí púšťa ale už mi to vážne ide na nervy. U nás v škole to bolo a aj vždy bude tak že to, že si iný sa vysoko trestá. Tento týždeň som napríklad ani raz nemala v škole nohavice ale už v utorok som to chcela vzdať a tváriť sa ako šedá myška pretože moji milý zlatý spolužiaci sa rozhodli že ma za čierne leopardie a modré latexové legíny "ukrižujú".Nebolo to nič príjemné ale je to ich chyba že to nevedia oceniť. Toto ma prinútilo rozmýšľať nad tým že Slováci sú strašne rezervovaný a konzervatívny, áno aj tu u nás je pár ľudí s dobrý vkusom ale naozaj len pár. Čo je dosť smutné..://

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára