pondelok 19. apríla 2010

Žeby som sa najprv aspoň trochu predstavila ????

.. nebolo by to od veci povedať Vám aspoň čo-to o sebe, aj keď neviem koľko ľudí to bude čítať a či vôbec nejaký budú. Takže začnem tým že sa volám Lenka (priezvisko neuvádzam pretože tu nechcem zverejňovať osobné údaje), mám 15 rokov som z väčšej dediny na západe Slovenska a momentálne som 9-tačka na ZŠ, od septembra začínam na SUŠ v Trenčína..:)) bude zo mňa umelec...

..prečo DEPENDENT-GIRL.. pretože dependent znamená závislý a ja SOM závislá... odvážim sa to surovo nazvať závislosťou.. závislosťou od čítania fashion blogov,či už českých alebo slovenský (aj keď tých slovenských je menej a poväčšine o ničom) alebo aj tých zahraničných ako sú britské a francúzske.

... aby som nezabudla takto vopred sa chcem ospravedlniť za to že tu fotiek odo mňa bude asi pomenej,, závisláčka má síce nový telefón so super foťákom lenže fotky z neho sa do notebook-u tak ľahko dať nejdú.. a kedže nieje technický typ, fotky sa tu neobjavia dovtedy pokiaľ neobjaví niaky spôsob, ako ich do toho notebook-u dostať.

Vaša Závisláčka :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára