štvrtok 22. apríla 2010

**Spring Wish List**

Chystám sa na veľké jarné nákupy kedže si ako zvyčajne "nemám" čo obliecť pri plnej skrini a tu je pár vecí čo ma túto úplne uchvátili a určite ma budú baviť :))

* púdrové farby, hlavne lososová a bledo fialová v kombinácií s bledo zelenou, ale prežijem aj žltú, bielu, a možno aj tú ružovú...

*tmavomodrá, jednoznačne taká námornícka

*pásiky a lá CoCo (tie ma bavia skoro stále ale ja ich jednoducho milujem)

*rock-ové doplnky

*legíny, absolútne odpisujem na túto sezónu nohavice a mienim ich zahrabať do skrine minimálne do jesene

*dlhé tričká, myslím dĺžkou trička nie rukávou

*čipka

*batikované veci

*klobúky

*kožená bunda (tá prvá čo som mala akosi neprežila posledný lyžovačku, viem že ju už má každý ale ja ju zbožnujem..

*saká s hodinkovým rukávom najlepšie také skoro po zadok

*baletné sukne

*kvetinkový vzor, ale malilinké kvietky, nič čo vyzerá ako postelné povlečenie..

*a samozrejme nemôžem zabudnúť na vesty

jednoznačne si na seba neoblečiem nič oranžové ani červené, tie farby prosto neznášam!!!!! Červenú ešte ako tak strpím na nechtoch a perách, možno niaky ten doplnok ale nič iné....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára